Wyzwanie 55 – „Jestem ważny/a. Dbam o moje potrzeby.”

Rundka 1: Zamknij oczy, zrób kilka głębokich, spokojnych oddechów, skup uwagę na ciele i na tym jak się teraz czujesz.Powiedz do siebie: „Jestem ważny/a. Moje potrzeby są ważne.” i obserwuj jak na to reagujesz: czy się z tym zgadzasz? czy pojawia się komfort i radość oraz TAK! To prawda? czy zaczynasz czuć napięcie? czy dostrzegasz opór

30 dniowe wyzwanie: „Buduję w sobie wew., niewzruszony spokój”

30 dniowe wyzwanie: „Buduję w sobie wew., niewzruszony spokój”

„Buduję wewnętrzny, niewzruszony spokój” Zapraszam Cię do codziennego opukiwania 2 rundek, które mają za zadanie uwolnić Ciebie od tego, co przeszkadza czuć spokój i zadowolenie.  Czerwiec to dla mnie miesiąc wyjątkowy  W czerwcu się urodziłam , w czerwcu wyszłam za mąż , w czerwcu – dokładnie 10 lat temu – ukończyłam kurs trenerski

Wyzwanie 51 – „Uwalniam opór i lęk przed zmianami”

Wyzwanie 51 – „Uwalniam opór i lęk przed zmianami”

Rundka 1: Jakiego rodzaju zmiany chcesz dokonać w życiu?Jaki obszar Twojego życia nie działa tak jak chcesz?Co jest nie do wytrzymania a wciąż się nie zmienia, mimo wszystkich Twoich wysiłków?Zapisz:CHCĘ ……………Pod spodem zapisz:bo ………… i podaj 5 pozytywnych argumentów,a potem wypisz 5 negatywnych konsekwencji tego, że Twoje „chcę” się spełni.Następnie opukaj poniższą rundkę dla każdej pary

Wyzwanie 50 – „Wykorzystuję pełnię mojego potencjału”

Wyzwanie 50 – „Wykorzystuję pełnię mojego potencjału”

Rundka 1: Zamknij oczy, skup się na spokojnym, głębokim oddechu. Skup się na świadomości ciała, poczuj swoje ciało. Zastanów się w jakim obszarze życia nie masz poczucia wykorzystania swoje potencjału: gdzie czujesz, że możesz więcej osiągnąć? co jeszcze możesz osiągnąć? z jakiego powodu zrezygnowałeś/aś z dalszych działań

Wyzwanie 43 – „Uzdrawiam relację ze sobą – ufam sobie”

Wyzwanie 43 – „Uzdrawiam relację ze sobą – ufam sobie”

Rundka 1: Zamknij oczy, skup się na powolnym, spokojnym oddechu – oddychaj tak w skupieniu przez 3-5 minut. Następnie nadal skoncentrowany/a na oddechu powiedz do siebie: „mogę sobie ufać” i zauważ co się pojawi, jakie emocje lub napięcia w ciele. Jeśli usłyszysz płynące z umysłu: „nie!” zapytaj dlaczego. Przejdź do ćwiczenia